מחלקת איכות השירות

מנהלת המחלקה

דקלה יקותיאלי

טלפון: 02-9700681

דוא"ל: dikla@binyamin.org.il

פקס: 153-2-9977105

 

מחלקת איכות השירות אחראית על מתן שירות איכותי לתושבי בנימין.

מטרות המחלקה:

1. יצירת מענים איכותיים בסוגיות שירות לתושב וטיוב תהליכי עבודה פנים ארגוניים במטרה לשפר את השירות הניתן לתושבי בנימין.

אחד הכלים המרכזיים בהם ניתן לתת שירות איכותי לתושב הינו המוקד העירוני 106 של המועצה.

המוקד העירוני הינו חלון הראווה של הרשות בכל הקשור לתכלול הקשר עם התושב.

בימים אלו אנו פועלים לשדרוג המוקד ע"י חידוד הנהלים מול המחלקות והגדרת זמני תקן חדשים לטיפול בפניות.

במסגרת השדרוג, בעתיד הקרוב, יהיה ניתן לפנות למוקד כמעט בכל נושא. במידה והמוקד ידע לתת שירות הוא יינתן במקום ובמידה ולא, תפתח קריאה לטיפול המחלקה.

תהליך זה שנקרא מרכוז השירות, אמור לרכז במקום אחד את מירב השירותים הניתנים לתושב ולייעל את הטיפול באותם פניות.

2. המחלקה מקדמת תכנית לקידום הדיגיטציה והנגשת שירותי המועצה. במסגרת התכנית, ממופים שירותי המועצה ונבחנים האמצעים הדיגיטליים בהם ניתן לספק שירות און ליין ולייתר הגעת התושב לבניין המועצה.

3. למחלקה תפקיד רוחבי והוא חולש על כל מחלקות המועצה. אנו נותנים דגש על השירות ועל השירותיות בכל מחלקה.