עצה בלב איש
מטפל מוסמך של בית הספר ל'פסיכולוגיה מתוך תורה' ביד בינימין (תעודה של האוניברסטיה הפתוחה) כמו כן, תואר בחינוך וחינוך מיוחד. והכי חשוב, עוסק כ8 שנים בחינוך וכ3-4 שנים בטיפול בפרט עם נוער צעיר ובוגר.
בעל נסיון והמלצות. השיטה, בעקרון, CBT אבל משתמש בכלים רבים לפי עולמו של המטופל (וגם של המטפל) ובהתאם לשיטות שונות ותובנות. מחוייב להלכה. אפשר לקבל טלפונים של ממליצים. טיפול בשלום בית גם אפשרי.
שעות פתיחה
תיאום בטלפון, אפשרות גם לטיפול מקוון במבוגרים